Subject: re: Andmekaitseametniku teadaanne - Alpine Immune Sciences, Inc.
From: "Vanessa Price" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Sat, 6 Sep 2025 16:51:31 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud härra/proua,

Vastavalt isikuandmete kaitse üldmääruse artiklile 37(7) soovime teile
edastada järgmised kontaktandmed andmekaitseametniku asendamiseks:

Teave vastutava töötleja kohta:

Nimi:                                     Alpine Immune Sciences, Inc.

Tänav:                                   50 Northern Avenue

Asukoht:                              Boston, MA 02210, USA

Telefon:                                00353429376740

Veebisait:                             https://www.vrtx.com/

Eelmine andmekaitseametnik:

Nimi:                                    Stephanie Wisdo

Uus andmekaitseametnik:

Nimi:                                    Sara Berkson

Aadress:                            Vertex Pharmaceuticals, Inc., 50
Northern Avenue,

Asukoht:                           Boston, MA 02210, USA

E-post:                               [email-masked]

See andmekaitseametnik on sisemine teenusepakkuja.

Kas te saaksite palun öelda, kas sellega seoses on vaja edasisi meetmeid
võtta?

Parimate soovidega,

Vanessa Price, MA, FIATI

Director

Regintel Ltd

+353 429376740

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.regintel.com/> www.regintel.com

From: Vanessa Price
Sent: Monday 26 August 2024 19:22
To: [email-masked]
Subject: Andmekaitseametniku teadaanne - Alpine Immune Sciences, Inc.

Lugupeetud härra/proua!

Vastavalt GDPR-i artikli 37 lõikele 7 soovime andmekaitseametniku
määramiseks teile edastada järgmised kontaktandmed:

Teave vastutava töötleja kohta:

Nimi:                                     Alpine Immune Sciences, Inc.

Tänav:                                   188 East Blaine Street, Suite 200

Asukoht:                              Seattle, WA 98102, USA

Telefon:                                00353429376740

Veebisait:
<https://www.alpineimmunesciences.com/>
https://www.alpineimmunesciences.com/

Kommunikaator:

Nimi:                                     Vanessa Price (teenistuses oma
esindaja liidus)

Telefon:                                00353854054786

E-post:
<mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Andmekaitseametnik:

Nimi:                                     Stephanie Wisdo

Aadress:                               Alpine Immune Sciences, Inc., East
Blaine Street 188, Suite 200

Asukoht:                              Seattle, WA 98102, USA

E-post:
<mailto:[email-masked]>
[email-masked]

See andmekaitseametnik on ettevõttesisene teenusepakkuja ja ka seotud
üldnõustaja.

Kas saaksite palun nõu anda, kas sellega seoses on vaja täiendavaid
meetmeid võtta?

Parimate soovidega

[Dear Sir/Madam,

In accordance with Article 37 (7) of the GDPR, we would like to provide
you with the following contact details for the purpose of appointing a
data protection officer:

Information about the controller:

Name: Alpine Immune Sciences, Inc.

Street: 188 East Blaine Street, Suite 200

Location: Seattle, WA 98102, USA

Phone: 00353429376740

Website:  <https://www.alpineimmunesciences.com/>
https://www.alpineimmunesciences.com/

Communicator:

Name: Vanessa Price (in the service of her representative in the Union)

Phone: 00353854054786

Email:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Data Protection Officer:

Name: Stephanie Wisdo

Address: Alpine Immune Sciences, Inc., 188 East Blaine Street, Suite 200

Location: Seattle, WA 98102, USA

Email:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

This data protection officer is an in-house service provider and also an
associated general counsel.

Could you please advise if any further action is required in this regard?

Thank you and best wishes!]

Vanessa Price, MA, FIATI

Director

Regintel Ltd

+353 429376740

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.regintel.com/> www.regintel.com